.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطیب جمعه تهران : گلایه مقام معظم رهبری از تبلیغات صداوسیما
خطیب جمعه تهران : گلایه مقام معظم رهبری از تبلیغات صداوسیما

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی هم از یوم الشک بودن روزه روز دوشنبه در ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد و هم از گلایه​های مقام معظم رهبری از تبلیغات صداوسیما.

به گزارش خبر، خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه‌ دوم نمازجمعه امروز تهران، در بخشی از سخنان خود پیرامون فرهنگ کتاب​خوانی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از این امر گله داشتند که کالاهایی در صدا و سیما تبلیغ می‌شود که ارزشی ندارد اما کتاب در رسانه‌ها و به خصوص در رسانه ملی جایگاهی ندارد و این رسالت را باید مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، منبرها، روزنامه‌ها و رسانه‌های جمعی پیگیری کنند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران با بیان اینکه پالایش کتاب‌ها از اهم وظایف نخبگان و دانشگاهیان است، تصریح کرد: عرضه مقالات مسموم بسیار ضرر دارد که مقام معظم رهبری نیز در این خصوص تذکرات لازم را داشتند.

گزیده سخنان وی به این قرار است:

* حضور ناوگان‌های بیگانه در آب‌های آزاد موجب ناامنی است اما حضور نیروی دریایی کشورمان در این مناطق امنیت پایدار منطقه را رقم می‌زند.
* طرح موساد و قدرت‌های استکباری برای مقابله با پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و فناوری، مقابله نرم و سخت است. دشمنان نظام اسلامی در ادامه اقدامات خود به ترور دانشمند و فارغ‌التحصیل دانشگاه خواجه‌ نصیرالدین طوسی پرداختند که موجب ننگ و نفرین این دیوصفتان آدم‌نما ‌شد.
* امنیت کردستان نشانه رسیدن به رشد در زمینه‌های مختلف کردستان است اما گروهک‌های تروریستی می‌خواهند در منطقه کردستان خدمت‌رسانی انجام نشود که این امر با هوشیاری مردم و حضور مقتدرانه سپاه پاسداران عملی نخواهد شد.
* در چند روز اخیر با خشونت نسبت به برخی از ناهیان منکر مواجه بودیم. چند مورد خشونت چیزی نیست که ادعا کنیم اوضاع به هم ریخته است و این‌گونه برداشت‌ها صحیح نیست اما این حوادث خلاف انتظار ملت است چون نیروهای انتظامی باید هوشیار باشند. کسانی که به نوامیس مردم رحم نمی‌کنند و دست به هرزگی می‌زنند دست به جنایت هم می‌زنند. ملت ایران از دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی می‌خواهند که با آنان برخورد شود.
* به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و گله‌مندی‌های بی‌جا باید به فکر جوانان بود و خط دینی آنان را پیگیری کرد.
* اگر در شب دوشنبه این هفته، از سوی دفتر مقام معظم رهبری رؤیت هلال ماه مبارک رمضان اعلام نشود، روز دوشنبه یوم‌الشک خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.